Rečnik interneta i digitalne komunikacije

Nagrađeni Rečnik interneta i digitalne komunikacije dobio 2. izdanje

28. 02. 2024.
Rečnik interneta i digitalne komunikacije (englesko-srpski) je autorski projekat Lazara Boškovića, vlasnika i kreativnog direktora agencije „AgitPROP“ i savetnika za digitalnu komunikaciju, a sada je doživeo i svoje 2. izdanje.
Strategija odnosa s javnošću (ili PR strategija)

Strategija odnosa s javnošću: interni/eksterni/krizni PR

04. 12. 2022.
Strategija odnosa s javnošću (ili PR strategija) je sveobuhvatna zamisao o nastupu kompanije, organizacije ili institucije u javnosti, upotrebom svih dostupnih kanala i taktika komunikacije, usmerenih ka svim internim i

Preko 25 godina referenci u oblasti interneta

16. 08. 2022.
Malo je domaćih agencija i pojedinaca, kao što su AgitPROP i njen osnivač Lazar Bošković, koji su u internet biznisu od prvih početaka interneta u Srbiji, pre više od četvrt veka.

Epoha repriziranog internet sadržaja

06. 07. 2021.
Šta sve možeš sa sadržajem kada je dobar? Pa da ga ponoviš, naravno! Ovo se ne odnosi samo na to što se, izgleda, istorija (stalno) ponavlja. I nema veze što

Da li marketing zna sve o nama i kako to radi?

12. 06. 2021.
Internet je nastao kao vojni komunikacioni projekat za slučaj nuklearnog rata. Digitalne kamere u telefonima su spinoff inovacija iz svemirskog programa. A digitalne inovacije u svetu marketinga su nastale… saznaćete
VRH
error: Zaštita od kopiranja tekstova. Kontaktirajte autora ako vam nešto treba.