Reference – klijenti, iskustvo, nagrade

Reference u bilo kom ozbiljnom poslu znače najmanje sledeće tri stvari:

Agencija AgitPROP ima sve to (i još ponešto), iako spada među male agencije u srpskom komunikacijskom biznisu.

Klijenti koje poznajete, projekti koji traju

Tokom 30 godina postojanja, agencija AgitPROP je često radila za firme i institucije koje u svom nazivu imaju reč „Srbija“, što znači da su na vrhu u svojoj delatnosti na nacionalnom nivou, kao i za kompanije koje su, u tom trenutku, bile najveće u svojoj oblasti. Spisak izgleda ovako:

  • nacionalne institucije (Radio-televizija Srbije, predsednik Republike Srbije, Turistička organizacija Srbije, Registar nacionalnog internet domena Srbije, Udruženje likovnih umetnika primenjenih umetnosti i dizajnera Srbije)
  • najveća kompanija (NIS)
  • najveći grad (Grad Beograd)
  • najveći autoprevoznik (Lasta)
  • najveća fabrika autobusa (Ikarbus)
  • najveći internet provajder (EUnet)
  • najveća internet konferencija (DIDS)
  • najveći računarski časopis (PC press)

Mnogi od projekata realizovanih za njih žive i nakon mnogo godina od trenutka u kojem su stvoreni, u istovetnom ili nešto osveženom obliku. Ali suština tih projekata – koncept i sadržaj, ostali su očuvani. Tako su, na primer, i dan-danas dostupni internet sadržaji koje AgitPROP kreirao za svoje klijente tokom više od dve decenije internet produkcije, samo im je izmenjen CMS i dizajn.

Danas je AgitPROP specijalizovan za tri delatnosti:

Priznanja za životno delo

Nakon tridesetak nagrada za projekte u oblasti marketinga, Public Relationsa, Interneta i medija, tokom 2018. Lazar Bošković, vlasnik i kreativni direktor agencije AgitPROP, dobio je i dva značajna strukovna priznanja vezana za njegov ukupan doprinos za srpski Public Relations i marketing.

Najpre mu je Društvo Srbije za odnose s javnošću, na 21. dodeli godišnjih nagrada PRiZnanje 2018, dodelilo specijalnu nagradu „Srđan Đurić“. To je nagrada za izuzetan lični doprinos u oblasti komunikacija, koju nacionalno PR udruženje dodelјuje kao posebno priznanje profesionalcima iz svih oblasti odnosa s javnošću i komunikacija.

Potom se Lazar Bošković našao u antologiji srpskog marketinga „Svedočanstva o jednom vremenu – o svetu marketinga nekada i sada“, među 88 domaćih i regionalnih marketinških poslenika. Antologija je nastala je po ideji i po izboru Žozefa Lončara, koji je i urednik ovog izdanja, kao specijalnog broja časopisa „Tabu“.

Niste sigurni šta vam treba za poslovni internet nastup?

Svakako treba da angažujte savetnika za digitalnu komunikaciju koji će da za vaše poslovne potrebe osmisli potrebne planove i/ili strategiju.

Najznačajniji marketing poslovi:

Najznačajniji public relations poslovi:

Najznačajniji internet poslovi:


Zanima vas sve ovo šire?
Zakažite prezentaciju naših usluga!