Svekanalni marketing – pregled kanala i trendova

28. 01. 2018.
Svekanalni marketing (Omnichannel marketing) mogao bi da se definiše kao strateški marketinški pristup koji koordinisanim i integrisanim radom svih kanala obraćanja kupcu, obezbeđuje neprekidno i dosledno potrošačko iskustvo. Svaki kanal

20 godina referenci u oblasti Interneta

20. 11. 2017.
Malo je domaćih agencija i pojedinaca koji su u internet biznisu od prvih početaka Interneta u Srbiji, pre dvadesetak godina. Da bi vas neko iskusno savetovao šta i kako da radite

Kopirajter ili primenjena umetnost rečima

05. 11. 2017.
Na početku svega beše kopirajter. Mislim, na početku svega kreativnog, a što u sebi sadrži i neke reči. Kopirajting je samo reč… – i ništa više?! To je ljubav prema

Jezička i SEO pismenost – za ljude i pretraživače

25. 08. 2017.
Pisana komunikacija je osnovni način obraćanja u poslovanju, od kratkih poruka e-pošte do obimnih kataloga proizvoda i usluga. To je ono prvo što klijenti dobijaju od vas i na osnovu

Tajne internet pretraga i Gugla

09. 03. 2017.
Pretraživačka internet mašinerija… sveprisutni pomagač i usmerivač naših svakodnevnih životnih odluka, koji mnogi, nimalo slučajno, poistovećuju sa Guglom. Kako pretraživačka mašinerija funkcioniše ispod haube, možemo li da utičemo na njen
VRH
error: Zaštita od kopiranja tekstova. Kontaktirajte autora ako vam nešto treba.