Koncept, sadržaj i konsalting za digitalnu reljefnu štampu

/ / Naše vesti, Novosti

Verovatno da nikad do sada niste čuli da postoji digitalna reljefna štampa velikog formata, nešto kao 2.5D štampa, jer nije 3D, ali svakako nije ni uobičajena 2D štampa.

Za tu revolucionarnu novinu koja je objedinila kolornu štampu i reljefno struktuiranje, tako da se štampaju istovremeno, AgitPROP je pre nekoliko meseci dobio zadatak da smisli kompletnu kreativnu postavku.

Nazvali smo tu novu uslugu reljefne štampe „TactiPrint“, što bi u slobodnom prevodu bila „opipljiva štampa“, a koja obuhvata četiri digitalna reljefna proizvoda:

  • Ekološke luksuzne reljefne tapete – „TactiLux“
  • Vizuelne komunikacije sa strukturom – „TactiSign“
  • Unikatna reljefna ambalaža – „TactiPack“
  • Umetnički printovi sa strukturom – „TactiArt“

Kreativni angažman agencije AgitPROP sastojao se od sledećih poslova:

  • Idejni projekat promotivnih aktivnosti, koji je obuhvatao i kreativni koncept sa sistemom naziva serije proizvoda i kreiranje sadržaja (serija slogana, promotivni tekstovi za sve namene…)
  • Koncept i sadržaj web sajta tactiprint.rs (web strane, CTA, blog…)
  • Kreativni konsalting (savetovanja u oblasti marketinga, PR-a i Interneta), kroz objedinjeno sagledavanje svih komunikacijskih potreba klijenta, uključujući formiranje Promo tima i obuku za zaposlene za internet nastup

A klijent je bila Štamparija „Jovšić Printing Centar“ iz Beograda, koja danas prva u Srbiji nudi uslugu koja je spojila dve oduvek odvojene tehnike štampanja: kolornu štampu i suvi žig (blindruk), sa kompletnim spektrom proizvoda za uređenje prostora.

POGLEDAJTE:


Zanima vas nešto slično za vašu firmu?
Zakažite prezentaciju naših usluga!