Kreativni konsalting za komunikacijske projekte
Kreativni konsalting (Creative consulting) je podrška kompanijama / organizacijama / institucijama da strateški objedinjeno sagledaju svoje potrebe i poziciju u svetu onlajn i oflajn komunikacije, posebno kada se marketing, public relations i internet prepliću.
Kreativna podrška ostvaruje se kroz stručne savete, smernice i obuke zaposlenih, izradu kreativnih strategija, produkciju kreativnih rešenja i nadzor u njihovoj realizaciji.
Danas je posebno bitan kreativni konsalting u digitalnoj komunikaciji, digitalnoj transformaciji poslovanja i primeni veštačke inteligencije u poslovanju i onlajn-nastupu.
Kreativni konsultant (Creative consultant) je rešavač kreativnih problema u komunikacijskim delatnostima, kao što su marketing, odnosi s javnošću, mediji i internet projekti. Zahvaljujući svom znanju, iskustvu i analitičkim sposobnostima, kreativni konsultant ima ulogu da objedinjeno sagledava sve komunikacijske aktivnosti klijenata i pruža optimalna rešenja za probleme ili za njihovo pravovremeno izbegavanje.
Agencija „AgitPROP“ postoji od 1993. i poslednjih desetak godina specijalizovana je za usluge kreativnog konsaltinga u oblasti integrisane komunikacije.
Naš slogan „KREATIVNOST koja razume TEHNOLOGIJU“ upravo i govori o tri decenije tokom kojih se AgitPROP često bavio projektima koji su bili na liniji spajanja marketinga i PR-a sa nečim što je IT / internet / digitalno, što je neizostavno u savremenoj poslovnoj komunikaciji.
Rezultat takvog iskustva je i nagrađeni Rečnik interneta i digitalne komunikacije (englesko-srpski), čiji je autor Lazar Bošković, vlasnik i kreativni direktor agencije AgitPROP, i kreativni konsultant.
Potreban vam je kreativni konsalting za marketing? Javite se!
Naš kreativni konsalting u praksi
Predavanja o veb-produkciji
kako se prave internet sajtovi i kako se priprema veb-sadržaj
Strategije marketinga, PR-a i internet nastupa
izrada komunikacionih strategija
Da li marketing zna sve o nama i kako to radi
autorski tekstovi na aktuelne teme komunikacione industrije
Potreban vam je kreativni konsalting odnose s javnošću? Javite se!
Reference bitne za kvalitetan kreativni konsalting
Priznanja za komunikacijske projekte
preko 30 strukovnih nagrada u oblasti marketinga, odnosa s javnošću i interneta
Klijenti: velike kompanije, institucije, organizacije…
iskustvo u radu sa značajnim poslovnim subjektima iz različitih oblasti
Lazarski rečnik
kako se 30 godina karijere kreativnog direktora uklapa u 30 slova…
Potreban vam je kreativni konsalting za internet projekte? Javite se!
Obaveze kreativnog konsultanta
Globalno gledano, posao kreativnog konsultanta je da:
- obavi kreativni uvid i sagleda sve aspekte kreativne strategije, koncepta, razvoja i upravljanja komunikacijskim projektima i definiše optimalan kreativni pravac za klijenta
- prepoznaje probleme u svakodnevnom radu klijenta, sagledava širi spektar mogućnosti njihovog prevazilaženja i predlaže inovativna rešenja problema
- otkriva nove mogućnosti za unapređivanje ponude klijenta i predlaže razvoj novih proizvoda i usluga na inovativan način
- prepoznaje aktivnosti i postignuća u radu klijenta koja su dobar osnov za kreiranje i plasiranje informacija za javnost i dobijanje publiciteta
- utiče na donošenje odluka, pokretanje promena i usmeravanje strateškog razvoja klijenta
- pruža savete klijentu za poboljšanje odnosa sa kupcima
- analizira podatke iz svih dostupnih izvora o kvantitetu i kvalitetu svih komunikacijskih kanala klijenta
- prati trendove u oblasti poslovanja klijenta i predlaže nove pravce delovanja
- upravlja kreativnim procesima i projektima klijenta
Primeri angažmana kreativnog konsultanta
PRIMER 1: Internet projekti
Kreativni konsultant predlaže optimalna rešenja za realizaciju veb-sajta klijenta, pronalazeći pravu meru između tehnoloških mogućnosti savremene internet produkcije i potreba klijenta i finansijskih i ljudskih resursa koje klijent realno ima na raspolaganju. Obuhvata poslove uređivanja, unapređivanja i optimizacije koncepta i sadržaja veb-sajta, kao i definisanje zahteva za dizajnere i programere, uz stalno sagledavanje održivosti veb-sajta tokom eksploatacije.
PRIMER 2: Marketing i odnosi s javnošću
Kreativni konsultant pronalazi optimalna rešenja za realizaciju promotivne kampanje klijenta uspostavljanjem ravnoteže između kreativnog koncepta i raspoloživog budžeta za produkciju i plaćanje medija. Obuhvata poslove optimizacije koncepta i komunikacione platforme i rad sa kreativnim timom.
PRIMER 3: Televizija i film
Kreativni konsultant uspostavlja ravnotežu između kreativnih elemenata televizijskog ili filmskog projekta zadatih u scenariju i njegove komercijalne isplativosti. Obuhvata poslove uređivanja, unapređivanja i optimizacije scenarija, bez narušavanja originalne ideje scenariste.
Niste sigurni šta vam treba za poslovni internet nastup?
Svakako treba da angažujte savetnika za digitalnu komunikaciju koji će da za vaše poslovne potrebe osmisli potrebne planove i/ili strategiju.
Zahtevi za kreativnog konsultanta
DIGITALNE SPOSOBNOSTI
- Poznavanje softvera za grafički dizajn, softvera za obradu foto, audio i video sadržaja i softvera za veb-produkciju
- Poznavanje poslovnih softvera (ERP, CRM, platforme za e-trgovinu…)
- Poznavanje softvera za upravljanje projektima i timski rad
- Visoko obrazovanje i permanentno stručno usavršavanje
- Bogat portfolio autorskih i kreativnih radova u različitim oblastima poslovanja
- Iskustvo u radu sa značajnim poslovnim subjektima iz različitih oblasti
- Iskustvo u izradi kreativnih i komunikacionih strategija
- Stalno praćenje inovacija u oblasti komunikacije
- Razumevanje potreba klijenata i pronalaženje kreativnih načina za rešavanje problema
LIČNE OSOBINE
- Analitički duh i talenat za uočavanje i rešavanje problema
- Sposobnost objedinjavanja znanja iz različitih oblasti
- Urođena sklonost ka kreativnim poslovima
- Zavidna brzina reagovanja i delovanja
- Veština obavljanja više zadataka odjednom
- Sposobnost sagledavanja situacija iz različitih uglova
- Izrazite komunikacione i prezentacione osobine
- Umeće prenošenja znanja i iskustava na saradnike
- Profesionalan i kolegijalan stav u timskom radu
- Nepodilaženje lažnim autoritetima, uz stručno obrazloženje svojih ideja i stavova
- Otvorenost za povratne informacije i utemeljene kritike
- Poštovanje rokova i obaveza
Internet konsalting:
- Strategija internet prisustva
- Internet/Online/Web marketing
- SEO – Search Engine Optimization
- SMO – Social Media Optimization
- Istraživanje i SEO analiza ključnih reči
- Nadzor produkcije internet projekata
- Analiza i unapređivanje internet nastupa
- Zaštita brendova i online identiteta
- Predavanja o veb-produkciji
Marketing konsalting:
- Strategija sadržaja
- Content marketing
- Digitalni marketing
- Omnichannel marketing
- Strategija digitalnog marketinga
Public relations konsalting:
- Strategija komunikacije
- Godišnji plan komunikacije
- Plan interne komunikacije
- Plan eksterne komunikacije
- Plane krizne komunikacije
- Online PR
- Krizni PR