Kreativni konsalting za komunikacijske projekte
Kreativni konsalting (Creative consulting) je podrška kompanijama / organizacijama / institucijama da strateški objedinjeno sagledaju svoje potrebe i poziciju u svetu onlajn i oflajn komunikacije, posebno kada se marketing, public relations i internet prepliću.
Kreativna podrška ostvaruje se kroz stručne savete, smernice i obuke zaposlenih, izradu kreativnih strategija, produkciju kreativnih rešenja i nadzor u njihovoj realizaciji.
Danas je posebno bitan kreativni konsalting u digitalnoj komunikaciji, digitalnoj transformaciji poslovanja i primeni veštačke inteligencije u poslovanju i onlajn-nastupu.
Kreativni konsultant (Creative consultant) je rešavač kreativnih problema u komunikacijskim delatnostima, kao što su marketing, odnosi s javnošću, mediji i internet projekti. Zahvaljujući svom znanju, iskustvu i analitičkim sposobnostima, kreativni konsultant ima ulogu da objedinjeno sagledava sve komunikacijske aktivnosti klijenata i pruža optimalna rešenja za probleme ili za njihovo pravovremeno izbegavanje.
Agencija „AgitPROP“ postoji od 1993. i poslednjih desetak godina specijalizovana je za usluge kreativnog konsaltinga u oblasti integrisane komunikacije.
Naš slogan „KREATIVNOST koja razume TEHNOLOGIJU“ upravo i govori o tri decenije tokom kojih se AgitPROP često bavio projektima koji su bili na liniji spajanja marketinga i PR-a sa nečim što je IT / internet / digitalno, što je neizostavno u savremenoj poslovnoj komunikaciji.
Rezultat takvog iskustva je i nagrađeni Rečnik interneta i digitalne komunikacije (englesko-srpski), čiji je autor Lazar Bošković, vlasnik i kreativni direktor agencije AgitPROP, i kreativni konsultant.
Potreban vam je kreativni konsalting za marketing? Javite se!
Naš kreativni konsalting u praksi
![](https://agitprop.rs/wp-content/uploads/2021/06/DiplomacyCommerce-LazarBoskovic1.jpg)
Da li marketing zna sve o nama i kako to radi
autorski tekstovi na aktuelne teme komunikacione industrije
Potreban vam je kreativni konsalting odnose s javnošću? Javite se!
Reference bitne za kvalitetan kreativni konsalting
![](https://agitprop.rs/wp-content/uploads/2020/09/agitprop-internet-priznanja.jpg)
Priznanja za komunikacijske projekte
preko 30 strukovnih nagrada u oblasti marketinga, odnosa s javnošću i interneta
![](https://agitprop.rs/wp-content/uploads/2020/09/klijenti-top-15.jpg)
Klijenti: velike kompanije, institucije, organizacije…
iskustvo u radu sa značajnim poslovnim subjektima iz različitih oblasti
Potreban vam je kreativni konsalting za internet projekte? Javite se!
Obaveze kreativnog konsultanta
Globalno gledano, posao kreativnog konsultanta je da:
- obavi kreativni uvid i sagleda sve aspekte kreativne strategije, koncepta, razvoja i upravljanja komunikacijskim projektima i definiše optimalan kreativni pravac za klijenta
- prepoznaje probleme u svakodnevnom radu klijenta, sagledava širi spektar mogućnosti njihovog prevazilaženja i predlaže inovativna rešenja problema
- otkriva nove mogućnosti za unapređivanje ponude klijenta i predlaže razvoj novih proizvoda i usluga na inovativan način
- prepoznaje aktivnosti i postignuća u radu klijenta koja su dobar osnov za kreiranje i plasiranje informacija za javnost i dobijanje publiciteta
- utiče na donošenje odluka, pokretanje promena i usmeravanje strateškog razvoja klijenta
- pruža savete klijentu za poboljšanje odnosa sa kupcima
- analizira podatke iz svih dostupnih izvora o kvantitetu i kvalitetu svih komunikacijskih kanala klijenta
- prati trendove u oblasti poslovanja klijenta i predlaže nove pravce delovanja
- upravlja kreativnim procesima i projektima klijenta
Primeri angažmana kreativnog konsultanta
PRIMER 1: Internet projekti
Kreativni konsultant predlaže optimalna rešenja za realizaciju veb-sajta klijenta, pronalazeći pravu meru između tehnoloških mogućnosti savremene internet produkcije i potreba klijenta i finansijskih i ljudskih resursa koje klijent realno ima na raspolaganju. Obuhvata poslove uređivanja, unapređivanja i optimizacije koncepta i sadržaja veb-sajta, kao i definisanje zahteva za dizajnere i programere, uz stalno sagledavanje održivosti veb-sajta tokom eksploatacije.
PRIMER 2: Marketing i odnosi s javnošću
Kreativni konsultant pronalazi optimalna rešenja za realizaciju promotivne kampanje klijenta uspostavljanjem ravnoteže između kreativnog koncepta i raspoloživog budžeta za produkciju i plaćanje medija. Obuhvata poslove optimizacije koncepta i komunikacione platforme i rad sa kreativnim timom.
PRIMER 3: Televizija i film
Kreativni konsultant uspostavlja ravnotežu između kreativnih elemenata televizijskog ili filmskog projekta zadatih u scenariju i njegove komercijalne isplativosti. Obuhvata poslove uređivanja, unapređivanja i optimizacije scenarija, bez narušavanja originalne ideje scenariste.
![](https://agitprop.rs/wp-content/uploads/2020/08/naslovna-hero.jpg)
Niste sigurni šta vam treba za poslovni internet nastup?
Svakako treba da angažujte savetnika za digitalnu komunikaciju koji će da za vaše poslovne potrebe osmisli potrebne planove i/ili strategiju.
Zahtevi za kreativnog konsultanta
DIGITALNE SPOSOBNOSTI
- Poznavanje softvera za grafički dizajn, softvera za obradu foto, audio i video sadržaja i softvera za veb-produkciju
- Poznavanje poslovnih softvera (ERP, CRM, platforme za e-trgovinu…)
- Poznavanje softvera za upravljanje projektima i timski rad
- Visoko obrazovanje i permanentno stručno usavršavanje
- Bogat portfolio autorskih i kreativnih radova u različitim oblastima poslovanja
- Iskustvo u radu sa značajnim poslovnim subjektima iz različitih oblasti
- Iskustvo u izradi kreativnih i komunikacionih strategija
- Stalno praćenje inovacija u oblasti komunikacije
- Razumevanje potreba klijenata i pronalaženje kreativnih načina za rešavanje problema
LIČNE OSOBINE
- Analitički duh i talenat za uočavanje i rešavanje problema
- Sposobnost objedinjavanja znanja iz različitih oblasti
- Urođena sklonost ka kreativnim poslovima
- Zavidna brzina reagovanja i delovanja
- Veština obavljanja više zadataka odjednom
- Sposobnost sagledavanja situacija iz različitih uglova
- Izrazite komunikacione i prezentacione osobine
- Umeće prenošenja znanja i iskustava na saradnike
- Profesionalan i kolegijalan stav u timskom radu
- Nepodilaženje lažnim autoritetima, uz stručno obrazloženje svojih ideja i stavova
- Otvorenost za povratne informacije i utemeljene kritike
- Poštovanje rokova i obaveza
Internet konsalting:
- Strategija internet prisustva
- Internet/Online/Web marketing
- SEO – Search Engine Optimization
- SMO – Social Media Optimization
- Istraživanje i SEO analiza ključnih reči
- Nadzor produkcije internet projekata
- Analiza i unapređivanje internet nastupa
- Zaštita brendova i online identiteta
- Predavanja o veb-produkciji
Marketing konsalting:
- Strategija sadržaja
- Content marketing
- Digitalni marketing
- Omnichannel marketing
- Strategija digitalnog marketinga
Public relations konsalting:
- Strategija komunikacije
- Godišnji plan komunikacije
- Plan interne komunikacije
- Plan eksterne komunikacije
- Plane krizne komunikacije
- Online PR
- Krizni PR