Strategija odnosa s javnošću (ili PR strategija)

Strategija odnosa s javnošću: interni/eksterni/krizni PR

04. 12. 2022.
Strategija odnosa s javnošću (ili PR strategija) je sveobuhvatna zamisao o nastupu kompanije, organizacije ili institucije u javnosti, upotrebom svih dostupnih kanala i taktika komunikacije, usmerenih ka svim internim i

Preko 25 godina referenci u oblasti interneta

16. 08. 2022.
Malo je domaćih agencija i pojedinaca, kao što su AgitPROP i njen osnivač Lazar Bošković, koji su u internet biznisu od prvih početaka interneta u Srbiji, pre više od četvrt veka.
Rečnik interneta i digitalne komunikacije

Nagrađeni Rečnik interneta i digitalne komunikacije

16. 07. 2022.
Rečnik interneta i digitalne komunikacije (englesko-srpski) je novi autorski projekat Lazara Boškovića, vlasnika i kreativnog direktora agencije „AgitPROP“ i savetnika za digitalnu komunikaciju, a izdavač je hosting kompanija „mCloud“, iz

Epoha repriziranog internet sadržaja

06. 07. 2021.
Šta sve možeš sa sadržajem kada je dobar? Pa da ga ponoviš, naravno! Ovo se ne odnosi samo na to što se, izgleda, istorija (stalno) ponavlja. I nema veze što
VRH
error: Zaštita od kopiranja tekstova. Kontaktirajte autora ako vam nešto treba.