Novosti

20. oktobar 2019.
Kompanija koja već ima Strategiju digitalnog poslovanja, zna šta radi u digitalnom svetu. Trebalo bi da ima i Strategiju digitalne komunikacije, da zna i kako...
20. oktobar 2019.
Suštinska tema ovog teksta je Strategija digitalne komunikacije, tako glasi njen ispravan naziv na srpskom jeziku, ali ljudi vole da pretražuju „digitalna strategija“, pa da...
14. oktobar 2019.
Digitalni napredak komunikacije sve više zamagljuje granice između marketinga i public relationsa. U onome što kompanije plasiraju na Internetu, publika teško razaznaje da li je...
14. oktobar 2019.
Nekada poznati kao elektronski mediji, naši stari znanci radio i televizija doživeli su svoja nova, interaktivna izdanja i tako se našli u okrilju digitalnog marketinga....
20. septembar 2019.
Tačan odgovor na pitanje iz naslova je da Customer Experience spada i u marketing i u public relations, iako ga većina obično vidi samo kao...
09. septembar 2019.
U oblasti savremene komunikacije, i u svetu i u Srbiji, vlada prilična terminološka zbrka oko mnogih pojmova, pa zašto bi Digitalni marketing bio izuzetak. Mnogi...