Nagrade na Festivalu ideja 2003.

/ / Naše vesti

U okviru Sajma medija, na Novosadskom sajmu, od 4. do 8. marta 2003. održan je i Festival ideja, jedini međunarodni advertajzing festival u našoj zemlji. Festival je svečano zatvoren dodelom nagrada najboljim kreativnim stvaraocima.

Radovi su svrstani u pet kategorija, stiglo ih je ukupno 262. Predsednika žirija bio je Mikloš Biro, a direktor Festivala Miloš Jovanović iz agencije Hammer Creative.

„Zlatna ideja“, glavna nagrada Festivala, pripala je Marketing studiju „Žanetić“, za advertajzing kampanju za (re)konstrukciju pojedinačne, kolektivne i društvene svesti o toleranciji.

Nagrada za web dizajn pripala je Soul Flower Production, za web site bassivity.net. Rad The Interceptor agencije Lowe Digitel iz Hrvatske proglašen je za najbolji u kategoriji grafičkog dizajna.

„Tim talenata“ dobio je nagradu u kategoriji radija za „This Greek juice“, a u kategoriji televizije nagrađena je serija spotova za „Epson“ štampače agencije CAN Advertising.

Specijalnu nagradu u kategoriji web dizajna dobila je agencija AgitPROP za zvaničnu Internet prezentaciju Beograda www.beograd.org.yu.

You must be logged in to post a comment.