Marketing
AgitPROP je jedna od dugovečnijih marketing agencija u Srbiji, jer je nastala još 1993. Lazar Bošković, vlasnik i kreativni direktor agencije, našao se u antologiji srpskog marketinga „Svedočanstva o jednom vremenu – o svetu marketinga nekada i sada“, među 88 domaćih i regionalnih marketinških poslenika.
Agencija je osvojila nekoliko priznanja UEPS-a za marketing poslove, a tokom više od četvrt veka postojanja najveći klijenti bili su: Grad Beograd, RNIDS, EUnet, Radio Index, Ikarbus, Lasta, Delta sport, Perihard, Turistička organizacija Beograda, JKP “Infostan”, GO Zvezdara, GO Voždovac.
Pogledajte četvrt veka agencije AgitPROP u 25 slika i priča. Biće vam jasno da content marketing u Srbiji ne postoji od juče, kao i zašto je AgitPROP specijalizovan za kreiranje sadržaja koji traje.
Marketing koncepti i sadržaji:
- Copywriting i Storytelling
- Koncepti i tekstovi (slogan, oglas, advertorial…)
- Koncepti i tekstovi promotivnih materijala
- Pisanje tekstova web sajtova
- Koncepti i scenariji promotivnih događaja
- Koncepti i scenariji medijskih projekata
- Pisanje scenarija radio i TV spotova i reportaža
Idejni projekti promotivnih kampanja:
- SWOT analiza
- Analiza ciljnih grupa
- Promotivni ciljevi reklamne kampanje
- Kreativna strategija
- Komunikacijska platforma
- Terminski i finansijski plan
- Media plan (oglašavanje)
Kreiranje vizuelnog identiteta:
- Dizajn znaka i logotipa
- Knjiga grafičkih standarda
- Dizajn kataloga i prospekta
- Dizajn oglasa i promo materijala
- Vizuelne komunikacije
- Prepress, organizacija i nadzor štampanja
Marketing konsalting:
- Strategija sadržaja
- Content marketing
- Digitalni marketing
- Omnichannel marketing
- Strategija digitalnog marketinga