Kreiranje sadržaja za promotivne i medijske projekte
Kreiranje sadržaja (Content creation), pored slogana, oglasa, veb-strana, objava za blog i društvene medije, kataloga, monografija, scenarija i drugih tekstualnih radova, obuhvata i fotografije, ilustracije, audio, video, multimedijalne sadržaje, infografike…
Od osnivanja 1993. osnovna delatnost agencije AgitPROP je kreiranje sadržaja u oblasti marketinga, odnosa s javnošću, interneta i medija. Svi oblici kreativnog pisanja promotivnog i naročito veb-sadržaja svakodnevno izlaze iz naše kopirajterske manufakture.
Primeri obimnih publikacija iz naše produkcije
![](https://agitprop.rs/wp-content/uploads/2021/08/RIDK-knjiga-vizual-sajt.jpg)
Rečnik interneta i digitalne komunikacije (englesko-srpski)
nagrađena knjiga i digitalna publikacija sa 240 strana i veb-sajt na 1000 veb-strana
![](https://agitprop.rs/wp-content/uploads/2008/10/tob-vodic-slajd.jpg)
Upoznajte Beograd / Meet Belgrade
zvanični turistički vodič kroz Beograd na 240 strana, srpska i engleska verzija
![](https://agitprop.rs/wp-content/uploads/1999/02/ikarbus-monografija.jpg)
Ikarus – Ikarbus 1923-1998.
monografija o najvećoj domaćoj fabrici (prvo aviona pa) autobusa, na 140 strana
Zanimaju vas autorski poslovi i produkcija publikacija? Javite se!
Primeri audio, video i multimedijalnog sadržaja iz naše produkcije
Zanimaju vas scenariji i audio-video produkcija? Javite se!
Primeri ostalog sadržaja iz naše produkcije
![](https://agitprop.rs/wp-content/uploads/2020/09/dids2018-sala1.jpg)
DIDS 2018
kreativna produkcija konferencije (slogani, oglasi, scenario, PR tekstovi, sadržaj veb-sajta…)
Zanimaju vas kreativna produkcija događaja ili veb-sajtova? Javite se!
Proces kreiranja sadržaja:
- Planiranje sadržaja – definisanje njegove namene, ciljeva, ciljnih grupa ili ciljnih javnosti
- Kreativni koncept sadržaja – pogledajte stranu Kreativni koncepti
- Istraživanje teme – postojeći materijali, trendovi, konkurencija, SEO istraživanje…
- Izbor formata sadržaja – oblik ili oblici u kojima će sadržaj da bude realizovan (tekst, publikacija, infografika, video…)
- Struktura sadržaja – logičan raspored i formatizovanje sastavnih elemenata
- Pisanje sadržaja – radna verzija, razmatranje, dorada, finalna verzija
- Uređivanje sadržaja – redaktura, lektura, korektura
- Objavljivanje sadržaja – distribucija kroz sve potrebne kanale komunikacije
Sadržaj (Content) je polisemična imenica i na srpskom i na engleskom jeziku, jer ima više bliskih značenja, koja se logički poklapaju u oba jezika:
- Sadržaj kao osnovni sastojak nečega – npr. veb-sadržaj je osnovni sastojak svake veb-lokacije;
- Sadržaj kao suština ili značenje nečega – npr. sadržaj veb-sajta je od suštinskog značaja za posetioce;
- Sadržaj kao spisak sadržine nečega (engleski „contents“) – npr. mapa veb-sajta.
Content marketing (Sadržajni marketing) je praksa i proces kreiranja i distribucije korisnog i relevantnog sadržaja, namenjenog da privuče i zadrži jasno definisanu publiku.
Content strategy (Strategija sadržaja) je skup smernica za postupanje sa sadržajem u svim fazama njegovog životnog ciklusa i usklađivanje sadržaja sa poslovnim ciljevima i promenama.
Content marketing strategy (Strategija sadržajnog marketinga) je planiranje načina upotrebe sadržajnog marketinga za ostvarivanje poslovnih ciljeva.
![](https://agitprop.rs/wp-content/uploads/2019/07/sadrzaj-content.jpg)
Kreativno pisanje promotivnog i veb-sadržaja
da li veštačka inteligencija može da proizvede SMISLENI ORIGINALNI sadržaj?
![](https://agitprop.rs/wp-content/uploads/2019/07/sadrzaj-960x500.jpg)
Content marketing
marketing sadržajem je kreiranje i distribucija korisnog i relevantnog sadržaja za jasno definisanu publiku
![](https://agitprop.rs/wp-content/uploads/2020/08/naslovna-hero.jpg)
Niste sigurni šta vam treba za poslovni internet nastup?
Svakako treba da angažujte savetnika za digitalnu komunikaciju koji će da za vaše poslovne potrebe osmisli potrebne planove i/ili strategiju.
Marketing sadržaji:
- Kopirajterski poslovi
- Pisanje advertorijala
- Pisanje tekstova oglasa
- Pisanje scenarija radijskih spotova
- Pisanje scenarija TV spotova
Public relations sadržaji:
- Pisanje autorskih tekstova
- Pisanje scenarija promotivnih događaja
- Pisanje tekstova PR publikacija
- Pisanje tekstova prospekata i kataloga
- Pisanje govora za zvaničnike
- Korporativno izdavaštvo
Internet sadržaji:
- SEO copywriting
- HEO copywriting
- Kreiranje sadržaja internet projekata
- Pisanje tekstova web sajtova
- Prilagođavanje internet sadržaja za srpsko tržište
- Kreativna optimizacija sadržaja za objavljivanje na Internetu
- Korporativno blogovanje
- Tekstovi za infografike
Medijski sadržaji:
- Pisanje scenarija za televizijske projekte
- Pisanje scenarija za radijske projekte
- Pisanje scenarija za multimedijalne projekte