Kreiranje sadržaja za promotivne i medijske projekte
Kreiranje sadržaja (Content creation), pored slogana, oglasa, veb-strana, objava za blog i društvene medije, kataloga, monografija, scenarija i drugih tekstualnih radova, obuhvata i fotografije, ilustracije, audio, video, multimedijalne sadržaje, infografike…
Od osnivanja 1993. osnovna delatnost agencije AgitPROP je kreiranje sadržaja u oblasti marketinga, odnosa s javnošću, interneta i medija. Svi oblici kreativnog pisanja promotivnog i naročito veb-sadržaja svakodnevno izlaze iz naše kopirajterske manufakture.
Primeri obimnih publikacija iz naše produkcije
Rečnik interneta i digitalne komunikacije (englesko-srpski)
nagrađena knjiga i digitalna publikacija sa 240 strana i veb-sajt na 1000 veb-strana
Upoznajte Beograd / Meet Belgrade
zvanični turistički vodič kroz Beograd na 240 strana, srpska i engleska verzija
Ikarus – Ikarbus 1923-1998.
monografija o najvećoj domaćoj fabrici (prvo aviona pa) autobusa, na 140 strana
Zanimaju vas autorski poslovi i produkcija publikacija? Javite se!
Primeri audio, video i multimedijalnog sadržaja iz naše produkcije
Poslušaj svoje srce
nagrađeni radijski spot za promociju Radio Indexa
1 internet, 3 domena, 4 države
dokumentarna TV emisija o 20 godina interneta u Srbiji, RTS
BgCD
nagrađeni 3D multimedijalni CD o Beogradu
Zanimaju vas scenariji i audio-video produkcija? Javite se!
Primeri ostalog sadržaja iz naše produkcije
DIDS 2018
kreativna produkcija konferencije (slogani, oglasi, scenario, PR tekstovi, sadržaj veb-sajta…)
Kućni red Grada Beograda
nagrađeni plakat za stambene zgrade
Veb-sajt Turističke organizacije Srbije
nagrađeni sajt o srpskom turizmu, 1000 veb-strana, 5 jezika
Zanimaju vas kreativna produkcija događaja ili veb-sajtova? Javite se!
Proces kreiranja sadržaja:
- Planiranje sadržaja – definisanje njegove namene, ciljeva, ciljnih grupa ili ciljnih javnosti
- Kreativni koncept sadržaja – pogledajte stranu Kreativni koncepti
- Istraživanje teme – postojeći materijali, trendovi, konkurencija, SEO istraživanje…
- Izbor formata sadržaja – oblik ili oblici u kojima će sadržaj da bude realizovan (tekst, publikacija, infografika, video…)
- Struktura sadržaja – logičan raspored i formatizovanje sastavnih elemenata
- Pisanje sadržaja – radna verzija, razmatranje, dorada, finalna verzija
- Uređivanje sadržaja – redaktura, lektura, korektura
- Objavljivanje sadržaja – distribucija kroz sve potrebne kanale komunikacije
Sadržaj (Content) je polisemična imenica i na srpskom i na engleskom jeziku, jer ima više bliskih značenja, koja se logički poklapaju u oba jezika:
- Sadržaj kao osnovni sastojak nečega – npr. veb-sadržaj je osnovni sastojak svake veb-lokacije;
- Sadržaj kao suština ili značenje nečega – npr. sadržaj veb-sajta je od suštinskog značaja za posetioce;
- Sadržaj kao spisak sadržine nečega (engleski „contents“) – npr. mapa veb-sajta.
Content marketing (Sadržajni marketing) je praksa i proces kreiranja i distribucije korisnog i relevantnog sadržaja, namenjenog da privuče i zadrži jasno definisanu publiku.
Content strategy (Strategija sadržaja) je skup smernica za postupanje sa sadržajem u svim fazama njegovog životnog ciklusa i usklađivanje sadržaja sa poslovnim ciljevima i promenama.
Content marketing strategy (Strategija sadržajnog marketinga) je planiranje načina upotrebe sadržajnog marketinga za ostvarivanje poslovnih ciljeva.
Kopirajter ili primenjena umetnost rečima
kopirajterski poslovi su začetak kreiranja sadržaja
Kreativno pisanje promotivnog i veb-sadržaja
da li veštačka inteligencija može da proizvede SMISLENI ORIGINALNI sadržaj?
Content marketing
marketing sadržajem je kreiranje i distribucija korisnog i relevantnog sadržaja za jasno definisanu publiku
Niste sigurni šta vam treba za poslovni internet nastup?
Svakako treba da angažujte savetnika za digitalnu komunikaciju koji će da za vaše poslovne potrebe osmisli potrebne planove i/ili strategiju.
Marketing sadržaji:
- Kopirajterski poslovi
- Pisanje advertorijala
- Pisanje tekstova oglasa
- Pisanje scenarija radijskih spotova
- Pisanje scenarija TV spotova
Public relations sadržaji:
- Pisanje autorskih tekstova
- Pisanje scenarija promotivnih događaja
- Pisanje tekstova PR publikacija
- Pisanje tekstova prospekata i kataloga
- Pisanje govora za zvaničnike
- Korporativno izdavaštvo
Internet sadržaji:
- SEO copywriting
- HEO copywriting
- Kreiranje sadržaja internet projekata
- Pisanje tekstova web sajtova
- Prilagođavanje internet sadržaja za srpsko tržište
- Kreativna optimizacija sadržaja za objavljivanje na Internetu
- Korporativno blogovanje
- Tekstovi za infografike
Medijski sadržaji:
- Pisanje scenarija za televizijske projekte
- Pisanje scenarija za radijske projekte
- Pisanje scenarija za multimedijalne projekte