Reference – klijenti, iskustvo, nagrade
Reference u bilo kom ozbiljnom poslu znače najmanje sledeće tri stvari:
- Rad za velike klijente i na velikim projektima
- Decenije profesionalnog iskustva
- Značajne strukovne nagrade
Agencija AgitPROP ima sve to (i još ponešto), iako spada među male agencije u srpskom komunikacijskom biznisu.
Klijenti koje poznajete, projekti koji traju
Tokom 30 godina postojanja, agencija AgitPROP je često radila za firme i institucije koje u svom nazivu imaju reč „Srbija“, što znači da su na vrhu u svojoj delatnosti na nacionalnom nivou, kao i za kompanije koje su, u tom trenutku, bile najveće u svojoj oblasti. Spisak izgleda ovako:
- nacionalne institucije (Radio-televizija Srbije, predsednik Republike Srbije, Turistička organizacija Srbije, Registar nacionalnog internet domena Srbije, Udruženje likovnih umetnika primenjenih umetnosti i dizajnera Srbije)
- najveća kompanija (NIS)
- najveći grad (Grad Beograd)
- najveći autoprevoznik (Lasta)
- najveća fabrika autobusa (Ikarbus)
- najveći internet provajder (EUnet)
- najveća internet konferencija (DIDS)
- najveći računarski časopis (PC press)
Mnogi od projekata realizovanih za njih žive i nakon mnogo godina od trenutka u kojem su stvoreni, u istovetnom ili nešto osveženom obliku. Ali suština tih projekata – koncept i sadržaj, ostali su očuvani. Tako su, na primer, i dan-danas dostupni internet sadržaji koje AgitPROP kreirao za svoje klijente tokom više od dve decenije internet produkcije, samo im je izmenjen CMS i dizajn.
Danas je AgitPROP specijalizovan za tri delatnosti:
![](https://agitprop.rs/wp-content/uploads/2019/02/priznanja2018.jpg)
Priznanja za životno delo
Nakon tridesetak nagrada za projekte u oblasti marketinga, Public Relationsa, Interneta i medija, tokom 2018. Lazar Bošković, vlasnik i kreativni direktor agencije AgitPROP, dobio je i dva značajna strukovna priznanja vezana za njegov ukupan doprinos za srpski Public Relations i marketing.
Najpre mu je Društvo Srbije za odnose s javnošću, na 21. dodeli godišnjih nagrada PRiZnanje 2018, dodelilo specijalnu nagradu „Srđan Đurić“. To je nagrada za izuzetan lični doprinos u oblasti komunikacija, koju nacionalno PR udruženje dodelјuje kao posebno priznanje profesionalcima iz svih oblasti odnosa s javnošću i komunikacija.
Potom se Lazar Bošković našao u antologiji srpskog marketinga „Svedočanstva o jednom vremenu – o svetu marketinga nekada i sada“, među 88 domaćih i regionalnih marketinških poslenika. Antologija je nastala je po ideji i po izboru Žozefa Lončara, koji je i urednik ovog izdanja, kao specijalnog broja časopisa „Tabu“.
![](https://agitprop.rs/wp-content/uploads/2020/08/naslovna-hero.jpg)
Niste sigurni šta vam treba za poslovni internet nastup?
Svakako treba da angažujte savetnika za digitalnu komunikaciju koji će da za vaše poslovne potrebe osmisli potrebne planove i/ili strategiju.
Najznačajniji marketing poslovi:
- Koving: Katalog za WouuERP – 2018.
- Koving: Katalog za WouuCRM – 2018.
- Koving: Katalog za e-commerce platformu „Empire“ – 2018.
- RNIDS: Oglasi i print za DIDS 2018
- RNIDS: Edukativna kampanja „Moj posao, moj domen“ – 2016.
- RNIDS: Oglasi i print za DIDS 2016
- RNIDS: Kampanja „Znamo se sa Neta“ – 2015.
- Comtrade: Promo monodrama „Tesla i bežično umrežavanje sveta“ – 2014.
- RNIDS: Kampanja „Šta sve možeš sa svojim domenom“ – 2014.
- Sportski centar „Olimp – Zvezdara“: Knjiga grafičkih standarda – 2011.
- Gradska opština Zvezdara: Koncept i dizajn promotivnog materijala – 2007-11.
- Grad Beograd: Multimedijalni CD o Beogradu „BgCD“ – 2006.
- Gradska opština Voždovac: Knjiga grafičkih standarda – 2006.
- EUnet: Promotivna kampanja „Potpuna komunikacija“ – 2004.
- Turistička organizacija Beograda: Koncept i dizajn promotivnog materijala – 2003-08.
- Grad Beograd: Koncept i dizajn promotivnog materijala – 2002-08.
- Delta sport: Radio spotovi za „Nike“ i „Mexx“ – 2002.
- Ikarbus: Koncept i dizajn promotivnog materijala – 1998-02.
- Lasta: Koncept i dizajn promotivnog materijala – 1996-2001.
Najznačajniji public relations poslovi:
- NIS: Scenario za Dan Kompanije – 2017.
- NIS: Scenario za dokumentarni film „NIS – Nekad i sad“ – 2017.
- RNIDS i RTS: TV projekat „1 Internet, 3 domena, 4 države“ – 2016.
- RNIDS: Profil Fondacije – 2016.
- PU „Međunarodni transport“: Publikacija „Udruženi kamioni Srbije – 15 godina“ – 2015.
- University Study Consulting (Nemačka): PR konsalting – 2014.
- PC press: Koncepti i tekstovi kataloga za IT kompanije – 2013-14.
- RNIDS: Strategija komunikacije i Plan komunikacije sa eksternim javnostima – 2013.
- RNIDS: Konferencija o Internetu DIDS – 2012-18.
- TOS: Katalog „Serbia Expo 2010 Shanghai – City Code“ – 2010.
- TOB: Zvanični turistički vodič „Upoznajte Beograd“ – 2009.
- Grad Beograd: Profil grada „Beograd – grad budućnosti“ – 2007.
- Grad Beograd: Dani evropske baštine – 2005.
- Grad Beograd: Plakat „Kućni red“ – 2004.
- EUnet: PR konsalting – 2003-04.
- Infostan: Proslava 25 godina – 2002.
- Ikarbus: Monografija „Ikarus – Ikarbus, 1923-1998.“ – 1998.
- Lasta: PR konsalting – 1997-2000.
- Lasta: Monografija „Lasta – Pola veka putovanja“ – 1997.
- Cores: DATUM – Dani tehološkog umeća – 1996. i 1997.
Najznačajniji internet poslovi:
- Rečnik interneta i digitalne komunikacije – 2021.
- Grad Beograd – 2001-08.
- Predsednik Republike Srbije – 2006-09.
- Zavod za statistiku Crne Gore – 2015.
- Turistička organizacija Srbije – 2009-10.
- Turistička organizacija Beograda – 2002-09.
- Registar nacionalnog internet domena Srbije – od 2011…
- JKP “Infostan” – 2008-14.
- Gradska opština Zvezdara – 2008-16.
- EUnet – 2004.
- Lasta – 1999-2002.
- Ikarbus – 2000-02.