Lazarski rečnik

Zidne novine Lazara Boškovića
LAZARSKI REČNIK su pojmovi (a i linkovi) koji objašnjavaju moj kopirajterski posao: „slaganje slova kreativnim redosledom“. Kako se preko 30 godina karijere uklapa u taman 30 slova…

AgitPROP

Provokativni naziv agencije, a ispostavilo se i mali test opšte kulture. Mogao bih da tvrdim i da sam deo svetskog lanca, jer agencije sa tim nazivom postoje i u Velikoj Britaniji, SAD, Bugarskoj…

agitprop.rs

Beograd

Skoro sve što sam kreirao za Grad Beograd dobilo je strukovna priznanja. Mnogi od tih radova su bili pionirski poduhvati u tom trenutku. A neki i danas služe Beograđanima.

agitprop.rs/portfolio_tags/beograd

Content

Što bi Englezi rekli – sadržaj. Jedina stvar koju mašine nikada neće moći da proizvedu je originalni i smisleni sadržaj! Content marketing, ili marketing sadržajem, najdraži mi je od svih marketinga.

agitprop.rs/content-marketing-koristan-sadrzaj-zadovoljni-korisnici/

Činjenice

Preko 30 godina radnog iskustva kao novinar, scenarista i satiričar, preko 25 godina kao kopirajter, kreativni direktor i publicista i preko 20 godina na projektima u oblasti interneta.

media-marketing.com/intervju-dana/lazar-boskovic-kreativni-covek-iz-senke/

Ћирбастерс

Разбијање пет најчешћих заблуда о ћирилици на Интернету, кроз пројекат „Ћирбастерс“, у ком је све објашњено на начин који заблуђени одлично разумеју.

agitprop.rs/zablude-o-cirilici-na-internetu/

Digitalno

U savremenom govoru često se izjednačavaju pridevi nastali od pojmova „digital“ i „internet“. Objasnio sam zašto je internet prostor samo deo šireg digitalnog sveta.

linkedin.com/pulse/digitalni-ili-internet-identitet-lazar-boskovic/

Džungla

Iako je tehnički veoma uređen, internet je sadržajno gledano jedna velika džungla, a korisnici se lako izgube u prašumi ključnih reči. Ako ih pravim rečima ne odvedete na željeno mesto…

agitprop.rs/sta-ceo-treba-da-zna-o-seo/

Đubre

Da, spam e-mail komunikacija je đubre, a spamovanje je ludom radovanje! Masovno slanje neželjenih poruka je nevaspitano i protivzakonito.

agitprop.rs/email-marketing-na-profi-zakonit-i-nespam-nacin/

Efekti

U poslu koji je vezan za Internet, efekti kreativnosti lako mogu da se izmere. Kako to može da izgleda na primeru jedne neprofitne kampanje:

slideshare.net/LazarBoskovic/teslina-vizija-interneta-medijske-objave

Forma

Za kopirajtere je uvek bitnija sadržina od forme, a za dizajnere obrnuto. Ali i za internet sajtove je najbitniji sadržaj, koji ipak mora da bude u pravoj formi.

agitprop.rs/da-li-vam-je-sadrzaj-web-sajta-u-formi/

Google

Kako da se (pro)nađete na prvoj strani Gugla, sa rezultatima koji vode na vaše sajtove? A da li znate da su rezultati različiti za pretragu iz neke druge zemlje ili sa drugačije podešenog računara?

google.rs/search?q=“lazar+boskovic“

Humor

Ozbiljan sadržaj bez zdrave doze humora je dosadan. Recimo, kako zanimljivo može da se ispriča (tačnije, otpeva) priča da su Google i Facebook najveće špijunske alatke na svetu…

youtube.com/watch?v=nFRyRDV2GNQ

Internet

Kada sam 1996. postao korisnik Interneta, nisam mogao da pretpostavim da ću 20 godina kasnije da napišem scenario i produciram dokumentarnu TV emisiju o tim počecima, za RTS.

agitprop.rs/1-internet-3-domena-4-drzave/

Jezik

Verovatno nikada niste bili u Školi domaćih jezika? Nisam ni ja, ali neki izgleda misle da ona ipak treba da postoji…

youtube.com/watch?v=qFUrVWYc8Jw

Konsalting

Postoje oblasti gde te decenije iskustva i složenost kreativnih projekata same dovedu u poziciju konsultanta: radio produkcija, internet produkcija, javna uprava, turizam…

agitprop.rs/usluge/kreativni-konsalting/

Lično

Sve što lično želim da kažem o svetu u kome živimo (a, bogami, svašta ima da se kaže), saopštavam bez ustezanja. Mnogi tako ne rade. Mnogi imaju razlog zašto ćute…

facebook.com/lazarboskovic.rs

Ljudi

Internet, to jest virtuelni svet, nije ni bolji ni gori od realnog sveta. U stvari, digitalni avatari savremenog čoveka su često samo mnogo očigledniji od njegove materijalne pojave.

linkedin.com/pulse/etika-na-internetu-u-svetu-i-srbiji-lazar-boskovic

Mediji

Radio – u svim ulogama: od saradnika do suvlasnika. Televizija: i kao scenarista i kao deo rukovodstva. Štampa: od satirične do računarske. Internet: od administratora do producenta.

lazarboskovic.rs

Nagrade

Dobitnik sam preko 30 medijskih, marketing, PR i internet nagrada. Internet sajtovi iz AgitPROP produkcije redovno su nagrađivani na TOP 50 Web časopisa PC press.

agitprop.rs/reference/priznanja/

NjKV

Njegovo kraljevsko veličanstvo OMNICHANNEL MARKETING je glavna zvezda savremene digitalne komunikacije, marketinga i prodaje. Nezaobilazni deo svih projekata kojima se polednjih godina bavim.

agitprop.rs/svekanalni-marketing-pregled-kanala-i-trendova/

Odnosi

… s javnošću. Public Relations, takoreći. Do sada sam osvojio nekoliko nagrada za PR projekte, kao i one za ukupna profesionalna dostignuća.

agitprop.rs/usluge/public-relations/

Publikacije

Korporativna izdanja u svim internim i eksternim oblicima: company profile, godišnji izveštaji, monografije, katalozi, prospekti, newsletter…

agitprop.rs/radovi/korporativna-izdanja/

Radio

Počeo krajem osamdesetih na Beogradu 202, kao mladunče u „Indexovom radio pozorištu“, učio od majstora. A onda sledi Radio Index, gde su valjda neki klinci nešto naučili od mene.

agitprop.rs/indexovo-radio-pozoriste

Strategija

Za ozbiljne kompanije, organizacije i institucije, proizvodim potrebne strategije, počev od osnovnih do najsloženijih: Strategija digitalnog marketinga, Strategija digitalne komunikacije, Strategija marketinga, Strategija komunikacije.

agitprop.rs/strategija-digitalnog-marketinga-moc-14-elemenata/

Šerovanje

Stara srpska reč, koja znači „deljenje naokolo“. Trudim se da znanje i dobru praksu koja i drugima može nešto da znači, podelim na sve dostupne načine.

Tesla

Genije koji je pre više od 100 godina zamislio nešto što danas zovemo bežični Internet, mobilna telefonija i GPS, a što je prikazano u mom autorskom projektu „Teslina vizija Interneta“.

agitprop.rs/multimedijalni-projekat-teslina-vizija-interneta/

UEPS

Udruženje za tržišne komunikacije Srbije, poznatije kao UEPS, je nacionalna organizacija nas koji se bavimo marketingom i srodnim delatnostima. U 2016. sam ponovo postao član Upravnog odbora.

ueps.org.rs

Vodiči

Još kao student sam kreirao razne vodiče kroz Beograd, a kasnije sam na tome napravio i prve velike agencijske poslove. Moj zvanični turistički vodič kroz Beograd je dostupan svima:

agitprop.rs/portfolio/upoznajte-beograd/

Znanje

Predavanja na temu kreiranja internet sadržaja imaju tu lepu osobinu da oduvek važe iste osnove, ali se SEO zahtevi stalno usložnjavaju.

agitprop.rs/reference/predavanja/

Život

Ovaj posao u komunikacijama vremenom postane način života. Od hobija nastaju novi oblici poslovnog angažmana. A neki klijenti postanu i prijatelji. I obrnuto.

lazarboskovic.rs

Niste sigurni šta vam treba za poslovni internet nastup?

Svakako treba da angažujte savetnika za digitalnu komunikaciju koji će da za vaše poslovne potrebe osmisli potrebne planove i/ili strategiju.