Deveta godišnja konferencija o Internetu u Srbiji – DIDS 2018, pod sloganom „Čuvari internet identiteta“, održana je 6. i 7. marta u organizaciji Fondacije „Registar nacionalnog internet domena Srbije“ (RNIDS), u Hotelu „Metropol Palace“ u Beogradu.
Oko 450 posetilaca i preko 2000 gledalaca onlajn prenosa pratilo je predavanja i panel diskusije sa 16 stranih i domaćih stručnjaka o aktuelnim temama iz digitalne sfere, kao što su zaštita podataka o ličnosti u svetlu GDPR-a, uloga digitalizacije u očuvanju nasleđa i značaj onlajn prisustva za poslovanje.
Kreativni koncept najposećenije godišnje konferencije o Internetu u Srbiji i regionu – DIDS 2018. je kao i prethodnih godina radila ekipa u sastavu: Lazar Bošković (AgitPROP), kreativni direktor, i Miodrag Veselinović (Metropolis), kao art direktor. Isti tim kreirao je i novi internet sajt Konferencije na adresi dids.rs. Slogan ove godine glasi „Čuvari internet identiteta“, jer je internet identitet zajednička nit koja povezuje sve tematske blokove Dana internet domena Srbije. Za svaku od tema kreiran je akcioni heroj, koji nosi ime proisteklo iz naziva blokova.
Prvi blok DIDS-a pod nazivom „Sajber ličnost“ bio je posvećen evropski, a i globalno, aktuelnoj temi GDPR – Opšta uredba o zaštiti podataka o ličnosti, koja krajem maja stupa na snagu u EU i utiče i na poslovanje pojedinih poslovnih subjekata u Srbiji. Drugi blok nosio je naziv „Digitalno nasleđe“ i bavio se digitalizacijom u kulturi i nauci. Treći blok, nazvan „Onlajn poslovanje“, predstavio je domaće firme koje u svom poslovanju uspešno koriste sve prednosti internet tehnologija na nacionalnim internet domenima.
Pored kreativnog koncepta događaja i koncepta i sadržaja novog internet sajta, agencija AgitPROP je radila saopštenja za medije, tekstove za sve promotivne materijale i scenario samog događaja. Takođe, pripremili smo i specijalno izdanje “RNIDS info”, posvećeno DIDS-u (preuzmite: RNIDSinfo38.pdf, 1,6 MB).