Lazarski rečnik
Zidne novine Lazara Boškovića
LAZARSKI REČNIK su pojmovi (a i linkovi) koji objašnjavaju moj kopirajterski posao: „slaganje slova kreativnim redosledom“. Kako se preko 30 godina karijere uklapa u taman 30 slova…
AgitPROP
Provokativni naziv agencije, a ispostavilo se i mali test opšte kulture. Mogao bih da tvrdim i da sam deo svetskog lanca, jer agencije sa tim nazivom postoje i u Velikoj Britaniji, SAD, Bugarskoj…
Beograd
Skoro sve što sam kreirao za Grad Beograd dobilo je strukovna priznanja. Mnogi od tih radova su bili pionirski poduhvati u tom trenutku. A neki i danas služe Beograđanima.
agitprop.rs/portfolio_tags/beograd
Content
Što bi Englezi rekli – sadržaj. Jedina stvar koju mašine nikada neće moći da proizvedu je originalni i smisleni sadržaj! Content marketing, ili marketing sadržajem, najdraži mi je od svih marketinga.
agitprop.rs/content-marketing-koristan-sadrzaj-zadovoljni-korisnici/
Činjenice
Preko 30 godina radnog iskustva kao novinar, scenarista i satiričar, preko 25 godina kao kopirajter, kreativni direktor i publicista i preko 20 godina na projektima u oblasti interneta.
media-marketing.com/intervju-dana/lazar-boskovic-kreativni-covek-iz-senke/
Ћирбастерс
Разбијање пет најчешћих заблуда о ћирилици на Интернету, кроз пројекат „Ћирбастерс“, у ком је све објашњено на начин који заблуђени одлично разумеју.
agitprop.rs/zablude-o-cirilici-na-internetu/
Digitalno
U savremenom govoru često se izjednačavaju pridevi nastali od pojmova „digital“ i „internet“. Objasnio sam zašto je internet prostor samo deo šireg digitalnog sveta.
linkedin.com/pulse/digitalni-ili-internet-identitet-lazar-boskovic/
Džungla
Iako je tehnički veoma uređen, internet je sadržajno gledano jedna velika džungla, a korisnici se lako izgube u prašumi ključnih reči. Ako ih pravim rečima ne odvedete na željeno mesto…
agitprop.rs/sta-ceo-treba-da-zna-o-seo/
Đubre
Da, spam e-mail komunikacija je đubre, a spamovanje je ludom radovanje! Masovno slanje neželjenih poruka je nevaspitano i protivzakonito.
agitprop.rs/email-marketing-na-profi-zakonit-i-nespam-nacin/
Efekti
U poslu koji je vezan za Internet, efekti kreativnosti lako mogu da se izmere. Kako to može da izgleda na primeru jedne neprofitne kampanje:
slideshare.net/LazarBoskovic/teslina-vizija-interneta-medijske-objave
Forma
Za kopirajtere je uvek bitnija sadržina od forme, a za dizajnere obrnuto. Ali i za internet sajtove je najbitniji sadržaj, koji ipak mora da bude u pravoj formi.
agitprop.rs/da-li-vam-je-sadrzaj-web-sajta-u-formi/
Kako da se (pro)nađete na prvoj strani Gugla, sa rezultatima koji vode na vaše sajtove? A da li znate da su rezultati različiti za pretragu iz neke druge zemlje ili sa drugačije podešenog računara?
google.rs/search?q=“lazar+boskovic“
Humor
Ozbiljan sadržaj bez zdrave doze humora je dosadan. Recimo, kako zanimljivo može da se ispriča (tačnije, otpeva) priča da su Google i Facebook najveće špijunske alatke na svetu…
youtube.com/watch?v=nFRyRDV2GNQ
Internet
Kada sam 1996. postao korisnik Interneta, nisam mogao da pretpostavim da ću 20 godina kasnije da napišem scenario i produciram dokumentarnu TV emisiju o tim počecima, za RTS.
agitprop.rs/1-internet-3-domena-4-drzave/
Jezik
Verovatno nikada niste bili u Školi domaćih jezika? Nisam ni ja, ali neki izgleda misle da ona ipak treba da postoji…
youtube.com/watch?v=qFUrVWYc8Jw
Konsalting
Postoje oblasti gde te decenije iskustva i složenost kreativnih projekata same dovedu u poziciju konsultanta: radio produkcija, internet produkcija, javna uprava, turizam…
agitprop.rs/usluge/kreativni-konsalting/
Lično
Sve što lično želim da kažem o svetu u kome živimo (a, bogami, svašta ima da se kaže), saopštavam bez ustezanja. Mnogi tako ne rade. Mnogi imaju razlog zašto ćute…
Ljudi
Internet, to jest virtuelni svet, nije ni bolji ni gori od realnog sveta. U stvari, digitalni avatari savremenog čoveka su često samo mnogo očigledniji od njegove materijalne pojave.
linkedin.com/pulse/etika-na-internetu-u-svetu-i-srbiji-lazar-boskovic
Mediji
Radio – u svim ulogama: od saradnika do suvlasnika. Televizija: i kao scenarista i kao deo rukovodstva. Štampa: od satirične do računarske. Internet: od administratora do producenta.
Nagrade
Dobitnik sam preko 30 medijskih, marketing, PR i internet nagrada. Internet sajtovi iz AgitPROP produkcije redovno su nagrađivani na TOP 50 Web časopisa PC press.
agitprop.rs/reference/priznanja/
NjKV
Njegovo kraljevsko veličanstvo OMNICHANNEL MARKETING je glavna zvezda savremene digitalne komunikacije, marketinga i prodaje. Nezaobilazni deo svih projekata kojima se polednjih godina bavim.
agitprop.rs/svekanalni-marketing-pregled-kanala-i-trendova/
Odnosi
… s javnošću. Public Relations, takoreći. Do sada sam osvojio nekoliko nagrada za PR projekte, kao i one za ukupna profesionalna dostignuća.
agitprop.rs/usluge/public-relations/
Publikacije
Korporativna izdanja u svim internim i eksternim oblicima: company profile, godišnji izveštaji, monografije, katalozi, prospekti, newsletter…
agitprop.rs/radovi/korporativna-izdanja/
Radio
Počeo krajem osamdesetih na Beogradu 202, kao mladunče u „Indexovom radio pozorištu“, učio od majstora. A onda sledi Radio Index, gde su valjda neki klinci nešto naučili od mene.
agitprop.rs/indexovo-radio-pozoriste
Strategija
Za ozbiljne kompanije, organizacije i institucije, proizvodim potrebne strategije, počev od osnovnih do najsloženijih: Strategija digitalnog marketinga, Strategija digitalne komunikacije, Strategija marketinga, Strategija komunikacije.
agitprop.rs/strategija-digitalnog-marketinga-moc-14-elemenata/
Šerovanje
Stara srpska reč, koja znači „deljenje naokolo“. Trudim se da znanje i dobru praksu koja i drugima može nešto da znači, podelim na sve dostupne načine.
Tesla
Genije koji je pre više od 100 godina zamislio nešto što danas zovemo bežični Internet, mobilna telefonija i GPS, a što je prikazano u mom autorskom projektu „Teslina vizija Interneta“.
agitprop.rs/multimedijalni-projekat-teslina-vizija-interneta/
UEPS
Udruženje za tržišne komunikacije Srbije, poznatije kao UEPS, je nacionalna organizacija nas koji se bavimo marketingom i srodnim delatnostima. U 2016. sam ponovo postao član Upravnog odbora.
Vodiči
Još kao student sam kreirao razne vodiče kroz Beograd, a kasnije sam na tome napravio i prve velike agencijske poslove. Moj zvanični turistički vodič kroz Beograd je dostupan svima:
agitprop.rs/portfolio/upoznajte-beograd/
Znanje
Predavanja na temu kreiranja internet sadržaja imaju tu lepu osobinu da oduvek važe iste osnove, ali se SEO zahtevi stalno usložnjavaju.
agitprop.rs/reference/predavanja/
Život
Ovaj posao u komunikacijama vremenom postane način života. Od hobija nastaju novi oblici poslovnog angažmana. A neki klijenti postanu i prijatelji. I obrnuto.
Niste sigurni šta vam treba za poslovni internet nastup?
Svakako treba da angažujte savetnika za digitalnu komunikaciju koji će da za vaše poslovne potrebe osmisli potrebne planove i/ili strategiju.