U Privrednoj komori Srbije, Udruženje informatičke delatnosti, u saradnji sa Društvom za informatiku Srbije, organizovalo je 20. decembra 2006. okrugli sto na temu „Kako unaprediti kvalitet domaćih veb sajtova?“. Učesnici ove debate bili su Lazar Bošković, predstavnik agencije AgitPROP, Srđan Atanasijević iz „Hermes Softlab Srbija“, mr Darinka Ivaneža ispred kompanije YUBC i Čedomir Šuljagić, pomoćnik ministra nauke.
Nikola Marković, predsednik Društva za informatiku Srbije i moderator, istakao je da u Srbiji trenutno postoji oko 40.000 veb sajtova. Lazar Bošković je tokom prezentacije pod nazivom „Kreiranje uspešne internet prezentacije“ naveo da su za sajt izuzetno važni dobra produkcija, dobra promocija, vizuelni identitet i tehnologija, ali pre svega toga važan je sadržaj koji morada bude logično strukturiran i redovno ažuriran.
Srđan Atanasijević je istakao da Internet više ne služi samo za reklamiranje već je postao i novo prodajno mesto. Postoje četiri svrhe korišćenja Interneta: razvoj brenda, stvaranje prihoda, smanjenje troškova i podrška kupcima pre i posle prodaje. Mr Darinka Ivaneža je istakla načine za poboljšanje produktivnost internet sajtova, a Čedomir Šuljagić je govorio o Zakonu o elektronskom potpisu i podzakonskim aktima za njegovu primenu.
(PREUZETO SA www.dis.org.rs)