Blog

01. februar 2019.
(objavljeno: PC press, #262) Ako biste pitali vlasnika prosečne srpske firme ko mu se bavi kompanijskim internet sajtom, on bi verovatno rekao ili „oni iz...
13. decembar 2018.
Nastup kompanija i organizacija na Internetu svakodnevno postaje sve složeniji. Nije im lako da celovito sagledaju razvoj svog poslovanja u budućem online okruženju, jer su...
01. novembar 2018.
Postoje dva česta i površna pristupa objašnjenju pojma „digitalna transformacija“. Prvi oblik naivnog tumačenja govori samo o digitalizaciji nečega što je ranije bilo u papirnom...
16. septembar 2018.
Mnoge svetski poznate biografije počinju rečima: "XY je pokrenuo biznis iz garaže...". U mom slučaju - nije bilo čak ni te garaže na raspolaganju. Zato...
27. jun 2018.
Za manje od 40 minuta saznaćete skoro sve što vam je potrebno pre nego što krenete u izradu internet sajta za svoje potrebe. Predavanje Lazara...
28. januar 2018.
Svekanalni marketing (Omnichannel marketing) mogao bi da se definiše kao strateški marketinški pristup koji koordinisanim i integrisanim radom svih kanala obraćanja kupcu, obezbeđuje neprekidno i...