Društvo Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) je 16. maja, na 21. dodeli godišnjih nagrada PRiZnanje 2018, dodelilo Lazaru Boškoviću, vlasniku i kreativnom direktoru agencije „AgitPROP“, specijalnu nagradu „Srđan Đurić“. Nagrada za izuzetan lični doprinos u oblasti komunikacije „Srđan Đurić“ se dodelјuje kao posebno priznanje profesionalcima iz svih oblasti odnosa s javnošću i komunikacije.
Nagradom se odaje posebno priznanje profesionalcima sa najmanje 15 godina iskustva u struci, za izuzetna ostvarenja i bez povrede Etičkog kodeksa DSOJ-a. Kandidati mogu da budu oni stručnjaci iz oblasti odnosa s javnošću koji su svojim radom značajno doprineli sveukupnom unapređivanju profesije. Dobitnik Nagrade mora da zadovolјi najmanje tri od sledeća četiri kriterijuma: dugogodišnji angažman i profesionalni rad u cilјu razvoja struke, naučno-teorijski doprinos kroz pisanje ili uređivanje stručne literature, predavački rad u obrazovnim i drugim institucijama ili kreiranje novih studijskih programa u oblasti odnosa s javnošću, kao i volonterski rad/učešće u aktivnostima od opšteg značaja.
Najkraće rečeno, profesionalni put Lazara Boškovića izgleda ovako:
- preko 30 godina iskustva kao novinar, scenarista i satiričar
- preko 25 godina iskustva kao kopirajter, kreativni direktor i publicista
- preko 20 godina iskustva na projektima u oblasti Interneta
- preko 15 godina iskustva kao konsultant u oblasti marketinga i PR-a
- preko 15 godina iskustva na komunikacijskim projektima vezanim za javnu upravu
- dobitnik 30-tak nagrada za projekte u oblasti medija, marketinga, PR-a i interneta
Niste sigurni šta vam treba za poslovni internet nastup?
Svakako treba da angažujte savetnika za digitalnu komunikaciju koji će da za vaše poslovne potrebe osmisli potrebne planove i/ili strategiju.
Lazar Bošković (1966) je u svet medija ušao 1987. kao student, novinar „Indexa 202“. Kao scenarista i realizator „Indexovog radio-pozorišta“ od 1989. do 1996. autor je oko 50 scenarija za radijske i TV emisije, a za šta je dobio i Godišnju nagradu RTS-a 1992. i „Oskare popularnosti“ Radio TV revije za najslušaniju radijsku emisiju – 1991, 1992. i 1994. Tokom 1992. je scenarista TV serijala „Kompromis“ na NTV Studio B, a tokom devedesetih saradnik više srpskih satiričnih magazina. Autor je koncepta i scenarista kviza „InKVIZicija“ za RTV Crne Gore 1999. Posle 2000. u Radio Indexu je kreativni direktor i član Upravnog odbora, potom i suvlasnik do 2009. Od 2006. do 2009. je zamenik predsednika Programskog odbora RTS-a.
Prva stručna znanja u oblasti marketinga i PR-a, stekao je kao kopirajter 1992-93. u agenciji „Saatchi & Saatchi“ i kao saradnik u predizbornoj kampanji opozicije 1992. kod dr Predraga Vujovića. Agenciju „AgitPROP“, gde je i danas kreativni direktor, osniva 1993. U 2004. nakratko postaje i direktor marketinga EUneta. Član UEPS-a od 1995, NUNS-a od 1997, Društva Srbije za odnose s javnošću i Art Directors Cluba Srbije od 2004, a International Advertising Association Serbian Chapter od 2012.
U svetu interneta je od njegovih začetaka u Srbiji i radio je kao autor, producent i konsultant na najvećim i najsloženijim domaćim sajtovima. Prvi internet sajt je sam kreirao već 1997. Od 2001. do 2008. autor je i urednik internet portala Grada Beograda beograd.rs, koji je osvojio 17 nagrada. Kao autor i urednik sajta Turističke organizacije Beograda tob.rs, 2002-2009. osvojio je dve nagrade, a 2010. i kao autor sajta Turističke organizacije Srbije tos.rs osvaja dve nagrade. Jedan je od 17 osnivača Registra nacionalnog internet domena Srbije 2006.
Svoju prvu nagradu u oblasti PR-a Lazar Bošković je osvojio i pre nego što je DSOJ osnovan, i to PRiZnanje – nagradu jugoslovenskih profesionalaca za odnose sa javnošću, za zvanični internet portal Grada Beograda, 2001. Potom je 2005. za ilustrovani „Kućni red“, zajedno sa Bobom Živkovićem, osvojio PRiZnanje DSOJ-a u kategoriji publikacija specijalne namene. Autor je i neprofitnog multimedijalnog projekta „Teslina vizija Interneta“, koji se 2013. našao se i među tri finalista za PRiZnanje DSOJ-a, u kategoriji „Komunikacije u neprofitnom sektoru“.
Stručne tekstove na temu savremene komunikacije, pre svega one zasnovane na Internetu, Lazar Bošković objavlјuje kao kompanijske blog postove i na stručnim onlajn medijima. U oblasti korporativnog izdavaštva, autor je koncepta i teksta za brojne namenske publikacije velikih domaćih institucija i kompanija. Predavačke aktivnosti Lazara Boškovića su pretežno vezane za sadržaj na internetu, kao najbitniji odraz kompanija i organizacija u najširoj javnosti i suštinski elemenat savremenog PR-a. Posle 30 godina u svetu komunikacije, shvatio je da sve što radi može da se sažme u svega tri stvari: kreativni koncepti, kreiranje sadržaja i kreativni konsalting.