Marketing: Content kroz Omnichannel i PESO medije
Marketing je reč koju mnogi često pogrešno koriste i svode ga samo na oglašavanje. Šta je sve zaista marketing, od čega se sastoji, kako se to sve danas radi…
Marketing je poslovni proces u kome kompanije/organizacije i pojedinci kao kupci dobijaju ono što im je potrebno, žele ili im se nametne potreba da žele, kroz stvaranje i razmenu proizvoda i usluga za vrednost koju je moguće ostvariti na tržištu.
Detaljnije o marketingu imate u tekstu Braća po razlikama: Marketing i Public Relations. A na ovoj strani najbitnije je da razjasnimo da je oglašavanje (advertising) samo deo marketinga, tačnije tek deo promocije, kao jednog od sedam elemenata marketinškog miksa (7P – Product, Price, Place, Promotion, People, Process, Physical). Oglašavanje je objavlјivanje plaćenih oglasnih poruka u bilo kom obliku, na bilo koji način i preko bilo kog kanala za prenošenje tih poruka (plaćeni mediji).
Međutim, u današnjem svetu digitalne transformacije i integrisane PESO komunikacije, kompanije imaju i sopstvene medije, a koriste i deljene i zaslužene medije. Sve te tri vrste PESO medija imaju bitne prednosti u odnosu na plaćene medije (od cene do poverenja).
Agencija AgitPROP je posebno posvećena modelu marketinških aktivnosti koji klijentima donosi benefite koordinisanim prisustvom kompanije u sopstvenim, plaćenim, deljenim i zasluženim medijima.
Tradicionalni, digitalni i online marketing
Današnji marketing je često nerazmrsivo preplitanje tradicionalnog i digitalnog marketinga. Ono što se često previđa je da digitalni marketing postoji i u oflajn svetu, to jest i izvan interneta, jer postoje i digitalna promotivna sredstva kojima nije neophodno da budu onlajn.
Online marketing, koji se naziva i Internet marketing ili Web marketing, deo je digitalnog marketinga, a ne sinonim za njega. Detaljno o tome pročitajte u tekstu Digitalni marketing nije samo Online marketing.
A o Strategiji marketinga i Strategiji digitalnog marketinga čitajte na Strategija – osnova ozbiljnog marketinga, PR-a i internet nastupa.
Koji marketing vam je potrebniji: tradicionalni ili digitalni? Javite se!
Primeri radova naše marketinške agencije
Katalog za WouuERP
koncept i tekst promotivnog kataloga za poslovni softver
Mini Knjiga grafičkih standarda – Unicom
dizajn osnova vizuelnog identiteta za grupu kompanija
Tehnodrama „Tesla i bežično umrežavanje sveta“
scenario promocije Tesla tableta
Koncept, sadržaj i konsalting za digitalnu reljefnu štampu
idejni projekat, sisetm naziva, slogani, tekstovi, veb-sajt…
4K – Koncept kontinuirane kontent komunikacije
studija slučaja jednog od prvih primera omnichannel marketinga u Srbiji
Rečnik interneta i digitalne komunikacije (englesko-srpski)
nagrađeni Content + Omnichannel marketing: knjiga, digitalna publikacija i veb-sajt
Potreban vam je koncept, sadržaj, dizajn, konsalting…? Javite se!
Bitni sastojci savremenog marketinga
Content marketing
marketing sadržajem je kreiranje i distribucija korisnog i relevantnog sadržaja za jasno definisanu publiku
Omnichannel marketing – kanali i trendovi
integrisani rad svih kanala obraćanja kupcu daje neprekidno i dosledno potrošačko iskustvo
Integrisana PESO komunikacija: 4xPP za sve kanale i medije
koordinisano prisustvo kompanije u sopstvenim, plaćenim, deljenim i zasluženim medijima
Strategija marketinga, PR-a i internet nastupa
sadržaj i cene izrade kreativnih i komunikcaionih strategija
Brend, zaštićeni znak, domen
skoro sve o bitnim elementima poslovne i intelektualne svojine
Email marketing na profi, zakonit i NEspam način
kako se pristojno i legalno masovnu šalju poruke e-pošte
Koji marketing vam je potrebniji: tradicionalni ili digitalni? Javite se!
AgitPROP je jedna od dugovečnijih marketinških agencija u Srbiji, jer je nastala još 1993. Lazar Bošković, vlasnik i kreativni direktor agencije, našao se u antologiji srpskog marketinga „Svedočanstva o jednom vremenu – o svetu marketinga nekada i sada“, među 88 domaćih i regionalnih marketinških poslenika.
Agencija je osvojila nekoliko priznanja UEPS-a za marketing poslove, a tokom 30 godina postojanja najveći klijenti bili su: Grad Beograd, RNIDS, EUnet, Radio Index, Ikarbus, Lasta, Delta sport, Perihard, Turistička organizacija Beograda, JKP “Infostan”, GO Zvezdara, GO Voždovac.
Pogledajte četvrt veka agencije AgitPROP u 25 slika i priča. Biće vam jasno da content marketing u Srbiji ne postoji od juče, kao i zašto je AgitPROP specijalizovan za kreiranje sadržaja koji traje.
Deo ponude marketinških agencijskih usluga
Kopirajter ili primenjena umetnost rečima
copywriting – početak kreativnosti u marketinškim projektima
5 problema koje rešava digitalni konsultant
znanje i iskustvo za pravilan nastup na internetu
Strategija digitalnog marketinga: moć 14 elemenata
koordinisano prisustvo kompanije u sopstvenim, plaćenim, deljenim i zasluženim medijima
Niste sigurni šta vam treba za poslovni internet nastup?
Svakako treba da angažujte savetnika za digitalnu komunikaciju koji će da za vaše poslovne potrebe osmisli potrebne planove i/ili strategiju.
Marketinški koncepti i sadržaji:
- Copywriting i Storytelling
- Koncepti i tekstovi (slogan, oglas, advertorial…)
- Koncepti i tekstovi promotivnih materijala
- Pisanje tekstova web sajtova
- Koncepti i scenariji promotivnih događaja
- Koncepti i scenariji medijskih projekata
- Pisanje scenarija radio i TV spotova i reportaža
Idejni projekti promotivnih kampanja:
- SWOT analiza
- Analiza ciljnih grupa
- Promotivni ciljevi reklamne kampanje
- Kreativna strategija
- Komunikacijska platforma
- Terminski i finansijski plan
- Media plan (oglašavanje)
Kreiranje vizuelnog identiteta:
- Dizajn znaka i logotipa
- Knjiga grafičkih standarda
- Dizajn kataloga i prospekata
- Dizajn oglasa i promo materijala
- Vizuelne komunikacije
- Prepress, organizacija i nadzor štampanja
Marketing konsalting:
- Strategija sadržaja
- Content marketing
- Digitalni marketing
- Omnichannel marketing
- Strategija digitalnog marketinga