Reference – klijenti, iskustvo, nagrade
Reference u bilo kom ozbiljnom poslu znače najmanje sledeće tri stvari:
- Rad za velike klijente i na velikim projektima
- Decenije profesionalnog iskustva
- Značajne strukovne nagrade
Agencija AgitPROP ima sve to (i još ponešto), iako spada među male agencije u srpskom komunikacijskom biznisu.
Klijenti koje poznajete, projekti koji traju
Tokom 30 godina postojanja, agencija AgitPROP je često radila za firme i institucije koje u svom nazivu imaju reč „Srbija“, što znači da su na vrhu u svojoj delatnosti na nacionalnom nivou, kao i za kompanije koje su, u tom trenutku, bile najveće u svojoj oblasti. Spisak izgleda ovako:
- nacionalne institucije (Radio-televizija Srbije, predsednik Republike Srbije, Turistička organizacija Srbije, Registar nacionalnog internet domena Srbije, Udruženje likovnih umetnika primenjenih umetnosti i dizajnera Srbije)
- najveća kompanija (NIS)
- najveći grad (Grad Beograd)
- najveći autoprevoznik (Lasta)
- najveća fabrika autobusa (Ikarbus)
- najveći internet provajder (EUnet)
- najveća internet konferencija (DIDS)
- najveći računarski časopis (PC press)
Mnogi od projekata realizovanih za njih žive i nakon mnogo godina od trenutka u kojem su stvoreni, u istovetnom ili nešto osveženom obliku. Ali suština tih projekata – koncept i sadržaj, ostali su očuvani. Tako su, na primer, i dan-danas dostupni internet sadržaji koje AgitPROP kreirao za svoje klijente tokom više od dve decenije internet produkcije, samo im je izmenjen CMS i dizajn.
Danas je AgitPROP specijalizovan za tri delatnosti:
Priznanja za životno delo
Nakon tridesetak nagrada za projekte u oblasti marketinga, Public Relationsa, Interneta i medija, tokom 2018. Lazar Bošković, vlasnik i kreativni direktor agencije AgitPROP, dobio je i dva značajna strukovna priznanja vezana za njegov ukupan doprinos za srpski Public Relations i marketing.
Najpre mu je Društvo Srbije za odnose s javnošću, na 21. dodeli godišnjih nagrada PRiZnanje 2018, dodelilo specijalnu nagradu „Srđan Đurić“. To je nagrada za izuzetan lični doprinos u oblasti komunikacija, koju nacionalno PR udruženje dodelјuje kao posebno priznanje profesionalcima iz svih oblasti odnosa s javnošću i komunikacija.
Potom se Lazar Bošković našao u antologiji srpskog marketinga „Svedočanstva o jednom vremenu – o svetu marketinga nekada i sada“, među 88 domaćih i regionalnih marketinških poslenika. Antologija je nastala je po ideji i po izboru Žozefa Lončara, koji je i urednik ovog izdanja, kao specijalnog broja časopisa „Tabu“.
Niste sigurni šta vam treba za poslovni internet nastup?
Svakako treba da angažujte savetnika za digitalnu komunikaciju koji će da za vaše poslovne potrebe osmisli potrebne planove i/ili strategiju.
Najznačajniji marketing poslovi:
- Koving: Katalog za WouuERP – 2018.
- Koving: Katalog za WouuCRM – 2018.
- Koving: Katalog za e-commerce platformu „Empire“ – 2018.
- RNIDS: Oglasi i print za DIDS 2018
- RNIDS: Edukativna kampanja „Moj posao, moj domen“ – 2016.
- RNIDS: Oglasi i print za DIDS 2016
- RNIDS: Kampanja „Znamo se sa Neta“ – 2015.
- Comtrade: Promo monodrama „Tesla i bežično umrežavanje sveta“ – 2014.
- RNIDS: Kampanja „Šta sve možeš sa svojim domenom“ – 2014.
- Sportski centar „Olimp – Zvezdara“: Knjiga grafičkih standarda – 2011.
- Gradska opština Zvezdara: Koncept i dizajn promotivnog materijala – 2007-11.
- Grad Beograd: Multimedijalni CD o Beogradu „BgCD“ – 2006.
- Gradska opština Voždovac: Knjiga grafičkih standarda – 2006.
- EUnet: Promotivna kampanja „Potpuna komunikacija“ – 2004.
- Turistička organizacija Beograda: Koncept i dizajn promotivnog materijala – 2003-08.
- Grad Beograd: Koncept i dizajn promotivnog materijala – 2002-08.
- Delta sport: Radio spotovi za „Nike“ i „Mexx“ – 2002.
- Ikarbus: Koncept i dizajn promotivnog materijala – 1998-02.
- Lasta: Koncept i dizajn promotivnog materijala – 1996-2001.
Najznačajniji public relations poslovi:
- NIS: Scenario za Dan Kompanije – 2017.
- NIS: Scenario za dokumentarni film „NIS – Nekad i sad“ – 2017.
- RNIDS i RTS: TV projekat „1 Internet, 3 domena, 4 države“ – 2016.
- RNIDS: Profil Fondacije – 2016.
- PU „Međunarodni transport“: Publikacija „Udruženi kamioni Srbije – 15 godina“ – 2015.
- University Study Consulting (Nemačka): PR konsalting – 2014.
- PC press: Koncepti i tekstovi kataloga za IT kompanije – 2013-14.
- RNIDS: Strategija komunikacije i Plan komunikacije sa eksternim javnostima – 2013.
- RNIDS: Konferencija o Internetu DIDS – 2012-18.
- TOS: Katalog „Serbia Expo 2010 Shanghai – City Code“ – 2010.
- TOB: Zvanični turistički vodič „Upoznajte Beograd“ – 2009.
- Grad Beograd: Profil grada „Beograd – grad budućnosti“ – 2007.
- Grad Beograd: Dani evropske baštine – 2005.
- Grad Beograd: Plakat „Kućni red“ – 2004.
- EUnet: PR konsalting – 2003-04.
- Infostan: Proslava 25 godina – 2002.
- Ikarbus: Monografija „Ikarus – Ikarbus, 1923-1998.“ – 1998.
- Lasta: PR konsalting – 1997-2000.
- Lasta: Monografija „Lasta – Pola veka putovanja“ – 1997.
- Cores: DATUM – Dani tehološkog umeća – 1996. i 1997.
Najznačajniji internet poslovi:
- Rečnik interneta i digitalne komunikacije – 2021.
- Grad Beograd – 2001-08.
- Predsednik Republike Srbije – 2006-09.
- Zavod za statistiku Crne Gore – 2015.
- Turistička organizacija Srbije – 2009-10.
- Turistička organizacija Beograda – 2002-09.
- Registar nacionalnog internet domena Srbije – od 2011…
- JKP “Infostan” – 2008-14.
- Gradska opština Zvezdara – 2008-16.
- EUnet – 2004.
- Lasta – 1999-2002.
- Ikarbus – 2000-02.